تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein
ورس 1:
نگاه میکنم به روزی که "من مردم" // جداییم از دنیا یه دوری سرد و تلخ
جدایی از مامان ، جدایی از زنم // جدایی از برادرام دوستام و وطنم
جدایی از کلی آدم خوبه تو دنیا // جدایی از خواب خوب روح تو رویا
جداییم از شما // جدایی از اونایی که هیچوقت ندیدمشون اما بودن با رضـا
جدایی از مسیر رفتنم به خونم // جدایی از ورق های دفترم که دورن
جدایی از تمام شوق و ذوق بچگیم // جدایی از کلی کار و کنترل خستگیم
جدایی از لحظۀ آروم تو بارون // جدایی از آدمای نادون تو قانون
جدایی از عطرهای مورد علاقم // جدایی از تمام دورۀ تلاشم
جدایی از سفرهای خوب و خاکستریم // جداییم از الکل ، جداییم از سیگار
جدایی از جنگل ها و رود آب تمیز // جدایی از این همه شب که کنار همیم
 
کروس:
آرزوی من دیدن رنگ سفید صلح بود // زمانی که روز و شبامون توی ظلم سوخت
آرزو داشتم بعد مرگم زنده باشم // و از اون بالا ها نگاه کنم به انعکاسم ( ×2 )
 
ورس 2:
خوابیدی بدون لالایی و قصه // بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه
خیلی از دوستام جلوی چشمای من مردن // طمع زندگی رو توی احساس من کشتن
من ادامه دادم ، شیطان به من زل زد // گفت بیا جلو بشه زندان من پرتر
گفت گناه مزه میده مثل طمع شیرینی // اونو امتحان کن ، دنیا رو میگیری
اما تمام زندگی من صرف این شد // که جدا از اشتباهاتم باشم یه « پیشـرو »
هیچوقت مادر پدرم با هم نموندن... هیچوقت...
خیلی از هم سفرهای من تو راهم نموندن // بیخیالشون حتی اسمشون یادم نموندن
یه تولد دیگست این زندگی جدید // مثل شیر زمین ، درست مثل خودم
درست مثل شما // اما تنها معلم بزرگ ذهن خداست
من زنده موندم با این راز و زندگی کردم // و تمام زندگی میگرفت از تشنگی خندم
هه هه هه...
 
کروس:
آرزوی من دیدن رنگ سفید صلح بود // زمانی که روز و شبامون توی ظلم سوخت
آرزو داشتم بعد مرگم زنده باشم // و از اون بالا ها نگاه کنم به انعکاسم ( ×2 )
 
 
 
« 09 - دنیای ما »
 
 
اینترو:
شب وقتی در تاریکترین نقطست ، روز نزدیکه... نزدیک...
 
کروس:
دنیای ما 
صدای کلاغ سره صبح / فساد و طلاق و شب و ظلم / نگاه خرابه همه به همه ، بی کبوتر صلح
رویای ما 
روزی که دستا تو دستای همه / آرامش فرزندانمون تو فریاده منه / اگه این روزای بد رو دیگه از یادت نره
 
ورس 1:
من خستم از تنهاییه چند نفرمون // از اینکه تو مشکلات نمونده جایی واسه رپ
مثل نگاه شیر تو قفس باغ وحش // دلخوش به ماه بعد گرفتار باد سرد
خسته از اینکه هیچکدوم هوای همو نداریم // از اینکه خراب میکنه تلاش من رو قوانین
خسته از تیکای عصبی پاییزی // خسته از آرامش الکیه تاریکی
خسته از آدمای ساکته تو مترو // خسته از نگاه زن فاحشه تو بنزو
خسته از ایمان پایین من و تو // خسته از زمان زودگذر شب و صبح
خسته از اینکه هر چی میخونم نمیفهمی // پدران ما جنگجو بودن و نمیجنگیم
اما وقتشه به نور بشیم نزدیک // میبینم که بازم نمیخندی
 
کروس:
دنیای ما 
صدای کلاغ سره صبح / فساد و طلاق و شب و ظلم / نگاه خرابه همه به همه ، بی کبوتر صلح
رویای ما 
روزی که دستا تو دستای همه / آرامش فرزندانمون تو فریاده منه / اگه این روزای بد رو دیگه از یادت نره
 
ورس 2:
با آرزوی رهایی از آرزوها // همواره میجنگیم و میرقصیم تو باد و طوفان
امان از غصه ، تو بُهت رحم حیوانات وحشی // امان از دست آدمای بزدل
امان از اینهمه عادت تو صف انتظار // امان از آزادیمون که تو قلب قصه هاست
امان از زن سی دی فروش تو خیابون // جای دَنی ( دانیال ) خالی امان از کاسبای بی ناموس
امان از فصل زرد نا امیدی // امان از قتل ، امان از فرق ما و لیبی
امان از استیج برج میلاد ، تــهــران ... // امان از بچه خوشگلای خنگه پشت گیتار
تو آرزوی رهایی از آرزوهام // تو همین خواب کوتاه ، دور از این یاوه گوها
بی آرامش الکیه شیطان لای پولام // نه ، من تو عمق شبم یاد روزام
 
کروس:
دنیای ما 
صدای کلاغ سره صبح / فساد و طلاق و شب و ظلم / نگاه خرابه همه به همه ، بی کبوتر صلح
رویای ما 
روزی که دستا تو دستای همه / آرامش فرزندانمون تو فریاده منه / اگه این روزای بد رو دیگه از یادت نره 
 
 
« 10 - سرزمین یخ »
 
 
اینترو [ پیشـــرو ]:
میدونم که برای توهم پیش اومده ، خندهات درد داشته ، درد...
 
ورس 1 [ پیشـــرو ]:
رفیق حسودی نکن به تنهایی من // وقتی تو دنیای سگی فقط کم داریم یه قبر
دفتر شعرتم میشه نقاشی درد // بیا ببرمت به روزای جنجالیه من
رفیقامون برق دنیارو دیدن و کور شدن // مجبورم از خودم دیگه این جمعو دور کنم
خودمو خورد کنم و برم تا حال بغض // خودکارمو دربیارم و بشم تو واژه گم
رو همه ی کتابای قفسه خاکه // چیزی که برام مونده یه نفس پاکه
بابا با اونکه ازم دوری هستم به یادت // پسرت تازه در اومده از لجن کامل
یادمه آخرین بار که سر قبرت بودم // گریه میکردم و میگفتم از درد سر و روحم
وقتی رفتم از این مملکت تو زرد // چیزای زیادی دیدیدم و ذره ذره سوختم
تنها ، با طرفدارایی که مثل خوده من پرغمن
بارویاهای رنگارنگی که خیلیاشون مال ما نیست و ، رپ واسه ماها شده خطر
رپ پشت رپ ، یه ملیونم نمیفهمن // واسه اینکار لعنتی تو زندونم کشیدم درد
مردممون دیگه به میمونم نمیخندن // اگه کل دنیا جلوشون بسوزن یه بینندن
این جماعت از زندگیشون بگیرن درس // حرفای ما چرته بگی میگن شنیدم رپ
دخترا و پسرا دنبال س.ک.س و مواد // همین چیزا میکنه معنی این شعرو محال
مادر پدرای فقیری که کار میکنن تا اینجوری با رویای بچه هاشون روبرو شن
مثل همه منتظر روز خوبن و کناره گرمای بخاریشون تو خونه موندن
هـــی! منتظر خبرای رادیو نشستن // تا شاید قهرماناشون بازیرو ببرن
درگیر غذاشونو چایی و یه قندن // نمیخوان معنیه شب تاریکو بفهمن
 
کروس [ پیشــرو ]:
اگه اومدی سرزدی به منو // خنده دیدی تو سرزمین من
بدون خنده ها ظاهر لحظه هاست
تو نمیدونی هر دقیقه من یا ما // چی میکشیم تو " سرزمین یخ "
نمیدونی چی میگذره تو قلب ما
 
ورس 2 [ عرفان ]:
آه... « عرفان » ، پایدار...بیا...
شیش صبحه پیشونیمه از عرق خیس // پاشو پاشو بنویس بشه ورقه خیس
نه ، از سانسور خبری نیست // حتی اگه سرو بزنی با تبر تیز
سببش چیست // عوض مرحله زیست
مگه دل خوشو جیبت پر آزادی نیست // تا وقتی فکرت تو حبس باشه آزادی نیست
نسل سوختمونم برات آزاری نیست // و هی ، میگن موزیکامون بازاری نیست
آخه از جنس ما تو هیچ بازاری نیست // و مثل شعرامون کالایی نیست
چرا همه خوابن // آخه لالایی نیستو
بابایی نیست که ببرتت بالای لیست // اینجا شک میکنی که شاید بالایی نیس
برگ سبز پمپ تپش نبضت // بیشتر دربیاری تا بیشتر بره رو قرضت
این زندگی نداره ارزش // عمری چاه میکنی و آب نمیده هرگز
اونجا میگن یادت رفت زبان فارسیت // اینجا یکی میبین تو رو با اوساما عار نیست
دنیا میرونه و ما هم سوار تاکسیش // انگار قول دادیم بریم از راهی که راست نیست
لاشخورایی که رو تنشون یه روده راست نیست // چهار فصل توی تیمت باشن یدونه پاس نیست
دنیای دیوانه که شده برامون عادی // چهار تا عوضی کثیف چهار تا رویای مادی
همینه که کابوس میبینم // نابودم ، تو تابوت میشینم
خودکارمو میکُشم آروم میگیرم // خالی میشم باز جون میگیرم
نرم میکنم بات دست و پنجه // اولین خاطرم سال شصت و پنجه
که سوختمو شعله خاموش نمیشه // حالا میسوزه هرکی خورشیدو آغوش بگیره
که سوختمو شعله خاموش نمیشه // حالا میسوزه هرکی خورشیدو آغوش بگیره
 
کروس [ پیشــرو ]:
اگه اومدی سرزدی به منو // خنده دیدی تو سرزمین من
بدون خنده ها ظاهر لحظه هاست
تو نمیدونی هر دقیقه من یا ما // چی میکشیم تو " سرزمین یخ "
نمیدونی چی میگذره تو قلب ما
 
 
 
« 11 - راه نجات »
 
 
ورس 1 [ پیشــرو ]:
امروز تصمیمی گرفتم پس از چیزی نوشتم // که تو دنیای من نیست ، رویای رنگی نیست
تو بیمارستان نقش گلهای غمگین // افرادی که میترسن برن سراغ تقویم
مردی منو صدا زد شروع کرد به گریه // انگار منو شناخته بود شروع کرد به قصه گفتن
گفت هر کاری کردم زنم بمونه زنده // یه هفتۀ دیگه مهمونه زندونه زشته
اینجاست تمام زندگیمو فروختم به عشقش // بهترین نطفه رو داشت بهترین مادرو
وقتی با هم بیرون رفتیم از در اون محیط // چشمای من دومین همسر اونرو دید
اونا داشتن میرفتن به گورستون // جلوی من بحثشون شد سر پول گوره خالی
زنش از پنجره زل زده بود رو به پایین // مرد اونو نگاه کرد و رفتش توی ماشین
 
کروس [ سوگند ]:
وقتی چشات بازه بازه // نمیتونی ببینی یه راه تازه
وقتی تاریکی تو راهت باشه // میبینی روزاتو تو ماه کامل
جادۀ ماه به آفتاب // نجات و تنها راه به بالاست
میرسی به نور کامل // اگه دستای تو باشه باهات
 
ورس 2 [ پیشرو ]:
خیلی آروم برگشتن به طبقۀ بالا // اونجا شلوغ شده بود با اربدۀ تارا
سعی کردم جمعیتو پراکنده کنم // بهم گفت آرزوهای من برآورده شدن
بچمو که دادمش به پرورشگاه // زنمم تنهام گذاشت به خاطر چند خط اشکال
به خاطر ترحمه رضا اینجا اومدن نوید // از وقتی مریض بودم شدم تو بدنش غریب
هیچ وقت از دیدن غروب نمیترسیدم // رفت به سمت پرستارا گفت میبخشیدم؟
وقتی گفتن آره ، اولین بار خندید // گفت زندگی منو برد با کمترین نامردی
هم درکش میکردم ، هم درکش نمیکردم // با خودم گفتم چیزی از دردش نمیفهمم
اما ایمانو میشناسم ، امیدو میشناسم // شاید من بتونم نجاتش بدم با این باور
که خداوندی هست مهربون تر از تصور // از اون شب کتاب مقدس اونجا ورق خورد
اوضاع تقریبا" عوض شد ، اون ایمانو میفهمید // صبحا صورتشو آرایش میکرد و میخندید
 
کروس [ سوگند ]:
وقتی چشات بازه بازه // نمیتونی ببینی یه راه تازه
وقتی تاریکی تو راهت باشه // میبینی روزاتو تو ماه کامل
جادۀ ماه به آفتاب // نجات و تنها راه به بالاست
میرسی به نور کامل // اگه دستای تو باشه باهات
 
آوترو [ پیشــرو ، سوگند ]:
 
(پیشرو) صورتشو آرایش میکرد و میخندید...
من آخر قصه رو میسپارم به تو...
به نظرت کسی که ایمان داشته باشه چه بلایی سرش میاد؟ آیا میمیره؟
نه ، اونی که ایمان داره همیشه زندست.. همیشه...
 
(سوگند) ای خداوند... ای خدای زنده تو رو شکرت میکنم اومروز ، به خاطر وجودت...
به خاطر اینی که ، اگر زمین افتادم تو منو بلند کردی ای خداوند...
اگر نا امید بودم تو امیدم بودی... مرسی که هستی ای خداوند...
تا ابد و الاباد...
 
کروس [ سوگند ]:
وقتی چشات بازه بازه // نمیتونی ببینی یه راه تازه
وقتی تاریکی تو راهت باشه // میبینی روزاتو تو ماه کامل
جادۀ ماه به آفتاب // نجات و تنها راه به بالاست
میرسی به نور کامل // اگه دستای تو باشه باهات
 
 
 
« 12 - دوباره پادشاهم »
 
 
اینترو [ تتلو ]:
سر صبحا وقتی درمیاد آفتاب ، من با توام "دوباره پادشاه" ( ×2 )
 
ورس 1 [ پیشــرو ]:
آه! دوباره " با تو پادشاهم " 
ازت ميخوام از کنارم نری بازم بريم جاده // ببينيم غروب آفتابو کامل
شروع کنيم کارارو تازه / با خريدا مثل سابق / بريم تو کليسامون با عشق
ايندفعه نميشه بيليطامون باطل // نيميمونيم بی ايمان و ساده تو ساحل
تو غباره روزامو ميتکونی // دوباره دونيامونو به رويا ميرسونی
خدا ميدونه تو سرم چی ميگذره // کلي کارارو رضا خيلی وقتا الکی ميخنده
تو هدفی که زخم نيست سردی دور از مرزی // با رفيقای قديمی نزديکت قهری
وقتی تنهايیم با هم ميريم تفريح // اونقدر دوسم داری با منی تو شک نی
اما يادمی تو سختی // منم مثل پروانه دور شمعم يه آدم سختگير
 
ورس 2 [ تتلو ]:
من و تو که بیخیال این همه دوری نبودیم // من و تو که فقط دوتا دوست معمولی نبودیم
من و تو که جز عشق و حال با هم هیچ کاری نداشتیم // من و تو که با حرفای این مردم کاری نداشتیم
من واست یه "پادشاه" // صبح میشه تر میشی تو با چشات
تو چه سخته سفارشات // هرکسی نمیتونه باشه باهات
 
کروس [ تتلو ]:
بدون حق نداری که ازم دور شی // نه میتونی خودت بری نه مجبور شی
بگو قهر تو هدفــــــ توش نی // بگو قصدته فقط خوب شی ( ×2 )
 
ورس 3 [ پیشــرو ]:
بازی تموم نمیشه ، فکر منم پرته // نمیخوام به کسی دل ببندم هرگز
بسه از چیزی که بدم میاد بسه // زود باش ناز کن تا منم بیام سمتت
یاد تو و روزایی رو که یه خونه خوب // نداشتیم و ما تو خونه بودیم پی پول خون
اما اگه زخما تو ذهنمونه سوخت // تو حس بوی خوب نده حسمون دور بشه
یادمه که دونه دونه دوستامون رفتن // پولامون کمتر شد روزامون بدتر
پولامون در من و ترفند با تو خدا رو دیدم // اونجا تو قبلم که با دست سر زد
اومدم سمت تو رو عبادت کردم // تو آسمونا بارونا ببارن از هم
پرواز کردم و تا ستارت رفتم // پس ، یه بار دیگه به نگاهم برگرد
 
کروس [ تتلو ]:
بدون حق نداری که ازم دور شی // نه میتونی خودت بری نه مجبور شی
بگو قهر تو هدفــــــ توش نی // بگو قصدته فقط خوب شی ( ×2 )



:: موضوعات مرتبط: تکست های پیشرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 5392
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: