تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

ستاره من ستاره هارو با تو میشمرم
من ماه صحنه ام
چون عمر نورو میدونم دل نبند به بردات
پشت پاته گودال
خیلی خوبا رد میشن تو فصل تلخ خرداد
من خلاف نشدم ولی خلاف کردم
من حلال که بودم
ولی حلال کردم

داداشی کاش دنیا قد فکر تو بود
با ماشین دور دورا
و خنده های دروغ
خلاف یه نخ دو نخ با سر سیاه بلوغ
یه عشق گم شده
تو شهر بوق و شلوغ
ای کاشو کاشتن اما هیچوقت در نیومد
سگارو کشتن
هیچ صدایی در نیومد
لبارو بستن چشارو دوختن
ستاره سوختن
باز صدایی در نیومد




:: برچسب‌ها: صادق – خونه ي بي سقف , تکست های صادق , صادق , کاغذ رکورد , خونه ی بی سقف ,
:: بازدید از این مطلب : 996
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: