عرفان و تهم و پايا - وقتشه
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

اینترو : عرفان
باز بهم میگه حسم // که سکوتتو بشکن
چون بازم تهران تشنست // پس نمیتونم من نه
نمیتونم اصلا ساکت باشم ، تا واشه واسم راه
پادشاهم ، آره پادشاهم

ورس 1 : تهم
آآه چون...
تهم اومده باز آره // تق تق! تخته کنه بازارت
من دستم پره مثل بابا نوئل // چرا نمیدن به ماها نوبل
باز هستم یونیک ( Unique ) و چیک ( Chique ) و // میکشمت چون میکشیم تو
میگن زندگی مثل شکلات شیرینه // تا حالا نزدم لیکوریشو ( Licorice )
همه چی خر تو خر عجیب غریب // تو نوع خودش عجیب ترین
دخترا همه لش دنبال پول // اون که شهرت میخواد هست نجیب ترین
تا « سینا » میاد در میارن سینه ها رو // « ویدا » از کیف در میاره وید ا ( Weed ) رو
با من نگرده میمونه بیکار چون // این بار پس گیج تر میخوادش این ما رو
در گوشم میگی دوست پسر دارم // پره دورغ اگه بگی روزه شک دارم
جواب نیست واست دعا مناجات // میدونی بری میاد دو بار « منا » جات
صبحا قفل شبا شاد آآه // دو تا قرص چند تا شات آآه
مثل « موسی » میرم داخل وقتی میکنه پاهاشو دریا باز آآه
برف داریم مثل شمشک // حرفامون مثل شمشن
ماها همه فرمانده ایم // اگه شما سربازین مثل استخر
پولا دنبال بیتهام // هه! « بیتا » دنبال پولام
مثل بزی ( Bezzi ) تند میریم // اگه میتونی بیا دنبالمون آآه

ورس 2 : پايا
بالا جا « پایاست » و هیچکس // نمیگیره جامو هیچ وقت
چرا پاشدی پس ، جاشو خیس کرد // من با تو نیستم
من به بیت میگم ویلچیر فلو // چون فلوم نشسته روی بیت میره جلو
هه! « پایا » مثل جوینت میمونه // فقط هیت میده به تو
ما ، مثل رادیو اکتیویم // و هی آهنـگ میدیم و بازیو دست میگیریم
منم مثل « موسی» ام فقط مارم عصا میشه باید عصا رو دست بگیری
مغزم فضا میره گردش // دماغم کجه ولی بهش میگم خط کش
هه! مثل کاف و گاف میمونین // همتون میرین زیره « سرکش»
همتون میرین زیره « سرکش»

ورس 3 : عرفان
تنا همه تنن آره رنگ مُکا اوه // لیوان شیواست ( Chivas ) و کولا ، سنگ کُکا دور
در نمیارم عینک و کلاه رو تا صبح // بیا کنارم بپیچیم گلا رو تا صبح
هه هه! این خلا رو تا صبح // بازی میکنن نقشه خدا رو با کُک
لوله میکنن میزنن دلارو به مخ // تا که برن دم هتل دولا دولا قفل
یارو پز میده که گروئه 9 ـه 8 ما // ماها 8 هزار کش ( Cash ) کنار چند شب یه بار
«پایا » هست « بهزاد » هست « رضا » پس هش بذار // ایران نشد مالزی لش میکنیم با « لش کنار»
آره از خیابون گفتن شده سپر همه // انقدر همونو میگه از دهن ببره مزه
آآه! آره ببین دااش یه ذره خزه // ضعفه یه سره همون حرفا رو بزنه رپت
«عرفان » پایدار...

بریج : تهم
باز بهم میگه حسم // که سکوتتو بشکن
چون بازم تهران تشنست // پس نمیتونم من نه
نمیتونم اصلا" که ساکت باشم // تا که باز شه واسم ، راه جادم
وقتشه تا که پاشم

آوترو:
اووه!
« پایدار » تا 800 سال دیگه





:: موضوعات مرتبط: تکست های عرفان , ,
:: برچسب‌ها: عرفان و تهم و پايا - وقتشه , تکست های عرفان , تهم , پایا , تکست های پایدار ,
:: بازدید از این مطلب : 4030
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: